Przydatne techniki, aby zastosować się do następnej kampanii e-mail marketingowej

Przydatne techniki, aby zastosować się do następnej kampanii e-mail marketingowej

Wiele firm szybko odkrywa, że ​​e-mail marketing może być istotną częścią ich działalności.

E-maile mogą być świetnym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie im ofert, które ich zainteresują i zapraszanie ich na specjalne wyprzedaże. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci zobaczyć wszystko, co e-mail marketing ma do zaoferowania Twojej firmie.Twórz e-maile tak osobiste, jak to tylko możliwe. Podobnie jak w przypadku każdego innego rodzaju marketingu, im bardziej osobisty jesteś, tym chętniej klient robi interesy. Na przykład, jeśli znasz powód, dla którego klient zarejestrował się, aby otrzymywać Twoje e-maile, wspomnij o tym w komunikacji z nim.Upewnij się, że masz pozwolenie od klientów lub potencjalnych klientów przed wysłaniem e-maili. Jeśli ludzie nie chcą otrzymywać od Ciebie wiadomości e-mail, mogą oznaczać je jako spam, a nawet całkowicie Cię ignorować. Istnieje nawet szansa, że ​​Twoja usługa poczty e-mail może wyrzucić Cię z ich systemu.Nie denerwuj swoich subskrybentów nieprzyjemnym „Kup teraz!” zbliżać się. Nie używaj tego podejścia. Jeśli to zrobisz, Twoja praca wygląda jak spam. Rozumieją, że chcesz sprzedaży, ale budujesz trwałe relacje i zachowujesz profesjonalizm. Bardziej prawdopodobne jest, że uzyskasz od nich sprzedaż.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą spodziewać się po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Przydatne techniki, aby zastosować się do następnej kampanii e-mail marketingowej

Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych.

Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Zmaksymalizuj wyniki swojego e-mail marketingu, zachęcając czytelników do odpowiadania na każdy e-mail. Zawsze czytaj i odpowiadaj na te e-maile natychmiast. Budowanie osobistej relacji z każdym z czytelników to najlepszy sposób na przekształcenie ich w lojalnych klientów. Jest to również dobry sposób na uzyskanie bardziej szczegółowych informacji zwrotnych na temat sukcesu Twoich wysiłków.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie wszelkich danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Powszechnie wiadomo, że korzystanie z Internetu otworzyło firmom zupełnie nowy sposób interakcji z klientami. E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na utrzymywanie kontaktu z lojalnymi klientami i dotarcie do potencjalnych klientów. Skorzystaj z technik i wskazówek z powyższego artykułu, aby stworzyć strategię e-mail marketingu dla swojej firmy.