Jak dotrzeć do właściwych osób za pomocą e-mail marketingu?
Świetnym sposobem na budowanie sukcesu z dowolną witryną, o której myślisz lub którą już założyłeś, jest wejście w e-mail marketing.
Chcesz mieć dostęp do tego narzędzia, aby móc korzystać z różnych metod, aby osiągnąć sukces, który masz nadzieję pewnego dnia.Upewnij się, że wszystkie kolory, których używasz w e-mailu, są neutralne. Jeśli kolory są zbyt mdłe, klient może nie chcieć czytać artykułu. Z drugiej strony, jeśli kolory są zbyt jasne, może to frustrować czytelnika. Staraj się trzymać neutralnych kolorów, takich jak czarny, szary i biały.Bądź wytrwały w swoich próbach dotarcia do klientów. Nie musisz codziennie wysyłać e-maili, ale pamiętaj, że możesz nie przyciągnąć uwagi klienta lub firmy, dopóki nie zostanie on kilkakrotnie narażony na Twoją markę lub produkty. Dotykaj bazy często, ale nie tak często, żeby wydawało się to zbyt denerwujące.Nie denerwuj swoich subskrybentów nieprzyjemnym „Kup teraz!” zbliżać się. Nie wysyłaj ciągle e-maili zachęcających subskrybentów do zakupu. Tego rodzaju podejścia są nadużywane i mogą nadać Twoim e-mailom wrażenie spamu. To może kosztować klientów. Mają świadomość, że chcesz zwiększyć sprzedaż, więc najlepiej byłoby, gdybyś zbudował z nimi solidną, profesjonalną relację, zanim zachęcisz ich do czegokolwiek.
Będą cię za to szanować i prawdopodobnie kupią od ciebie.Dowiedz się, kim są Twoi konkurenci i zarejestruj się na ich e-maile.
Będziesz mógł zobaczyć, jakie treści wysyłają swoim subskrybentom i dowiedzieć się, jakich aspektów użyć, a od których trzymać się z daleka. Tylko pamiętaj, aby nie ukraść ich treści, ponieważ może to stanowić plagiat.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Zawsze ograniczaj wysyłkę do osób, które wyraziły na to zgodę. Jeśli nie masz uprawnień do wysyłania im wiadomości e-mail, Twoi klienci szybko stracą wiarę w Twoją firmę, co w efekcie spowoduje złą sławę Twojej firmy. Istnieje również szansa, że konkretni dostawcy usług internetowych będą Cię blokować, co może poważnie zaszkodzić Twojej firmie.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to narzekanie.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne. Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie widzieć tego, co próbujesz powiedzieć. Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Korzystając ze wszystkich informacji, których się dzisiaj nauczyłeś, możesz teraz rozpocząć marketing przez e-mail i robić to w sposób, który pomoże Ci odnieść sukces. Po prostu upewnij się, że zawsze przykładasz się do siebie, a jeśli jesteś pozytywny i przykładasz się do siebie, to w naturalny sposób osiągniesz sukces dzięki czemuś takiemu jak e-mail marketing.