Jak korzystać z marketingu wideo, aby poprawić swój biznes?
Czy kiedykolwiek myślałeś o sile marketingu wideo? Możesz wykorzystać wiele różnych technik, aby reklamować swoje produkty i rozwijać swoją firmę.
To potężne narzędzie i musisz znać całą odpowiednią wiedzę, aby skutecznie z niego korzystać. Czytaj dalej, aby uzyskać przydatne porady dotyczące marketingu wideo.Aby pomóc ludziom zauważyć Twoje filmy, powinieneś opracować tytuł, który będzie przyciągał wzrok i zginał umysł. Użyj gry słów lub rymu, aby pomóc ludziom zapamiętać nazwę Twojego filmu. Należy również użyć podstawowego słowa kluczowego i, jeśli to możliwe, co najmniej jednego lub dwóch powiązanych słów kluczowych.Zastanów się, czego chcą inni, gdy szukają filmów. Większość ludzi szuka zarówno rozrywki, jak i informacji. Jeśli wyjaśniasz, jak coś zrobić, używaj modulacji podczas mówienia i podawaj informacje, których inni mogą nie znać. Korzystne jest również pokazanie, jak coś zrobić podczas rozmowy.Regularnie publikuj filmy, jeśli chcesz wzbudzić zainteresowanie użytkowników. Jeśli ludzie są tobą zainteresowani, ale nie pokazujesz im niczego nowego, mogą szybko się tobą znudzić. Chociaż nie chcesz przytłaczać ich zbyt dużą liczbą filmów, powinieneś spróbować je tworzyć co najmniej raz lub dwa razy w miesiącu.Spróbuj przesłać swoje filmy do różnych witryn wideo. YouTube jest bardzo popularny i powinien być używany, ale nie zapominaj, że istnieje kilka witryn do hostingu wideo. Witryny takie jak Meta Café, Vimeo i Daily Motion mogą urozmaicić Twoją kampanię.
Możesz dodawać filmy do własnej witryny, ale nie przesadzaj, ponieważ może to wpłynąć na czas ładowania strony.Jeśli masz sklep stacjonarny, nie myśl, że filmy online nie mogą promować Twojej firmy.
Mogą i robią. Zacznij od wideowycieczki po swoim sklepie, przedstawiając się i prezentując swoje najlepsze produkty i usługi. Wykonany prawidłowo marketing wideo może pomóc spersonalizować Twoją firmę i dotrzeć do nowych klientów. Włącz więc ten aparat i pokaż światu, dlaczego powinni handlować w Twoim sklepie.Kiedy tworzysz film do celów marketingowych, nie przekraczaj 2 minut. Chcesz, aby docelowi odbiorcy obejrzeli całą wiadomość, a jeśli będzie to zbyt długie, potencjalnie stracisz odbiorców, gdy się wyłączą. W razie potrzeby zawsze możesz kontynuować myśl lub wiadomość w kolejnym filmie.Ludzie nieustannie szukają, aby dowiedzieć się, jak coś zrobić lub coś osiągnąć. Filmy o charakterze edukacyjnym znajdą ludzie, którzy chcą się tego nauczyć, a jeśli jest to powiązane z tym, co sprzedajesz, jesteś złoty. Ludzie będą bardziej zainteresowani Twoją ofertą, jeśli uznają Cię za eksperta.W swoim marketingu wideo poinformuj widza, dlaczego oferujesz produkt lub usługę, którą robisz. Z łatwością zobaczą, co oferujesz, ale poinformuj ich, dlaczego. Otwarta, autentyczna i szczera komunikacja budzi zaufanie, które angażuje nowych odbiorców i zatrzymuje dotychczasowych nabywców.Zawsze oglądaj swoje filmy, zanim je opublikujesz. Może to brzmieć jak proste i oczywiste stwierdzenie, ale jest konieczne. Oglądaj swoje filmy i upewnij się, że nie ma żadnych błędów. Upewnij się, że brzmisz dobrze, a jakość jest dobra. Filmy są odzwierciedleniem Twojej firmy, więc jeśli wyglądają źle, to samo dotyczy Twojej firmy.Powinieneś mieć lepszy pomysł, jak włączyć strategie marketingu wideo do swojego planu reklamowego już teraz. Upewnij się, że masz dobrą bazę wiedzy, aby wszystko złożyć w całość i odnieść sukces. Wymaga to trochę ciężkiej pracy, ale na pewno możesz skorzystać z dodatkowej pomocy.