Jakie korzyści odnoszą dzieci, które chodzą do przedszkola?
Dzieci uczęszczające do przedszkola zdecydowanie lepiej przyswajają później wiedzę w szkole i mają lepsze relacje z rówieśnikami.
Dzięki chodzeniu do przedszkola dzieci szybciej pozbywają się nieśmiałości i nawiązują więcej znajomości i przyjaźni. Przedszkole pomaga rozwijać zdolności motoryczne, wyobraźnię i wiele innych umiejętności, jak nauka czytania, pisania, liczenia i poznawanie literek oraz cyfr. Dzieciom, które korzystały z nauki w przedszkolu lepiej jest również zacząć uczyć się w szkole i w całym późniejszym życiu. W przedszkolach oferowane są różnorodne zajęcia, które mają pomóc dzieciom w rozwijaniu umiejętności motorycznych oraz rozwijaniu koordynacji ręka-oko i równowagi. Kiedy twoje dziecko jest gotowe do rozpoczęcia nauki w szkole, możesz mieć pewność, że jego uczęszczanie do przedszkola pomogło mu w zdobyciu wiedzy, umiejętności i pewności siebie, aby dobrze sobie radzić w szkole. Trzy- i czterolatki uczą się dzięki swoim doświadczeniom oraz zabawie, a nauczyciele znajdują odpowiedni czas na naukę i zabawę, mogą również pomóc dzieciom nauczyć się radzić sobie z emocjami.
Dzieci uczą się, że powinny umyć ręce przed przekąską, trzymać rzeczy osobiste w szafce i spakować się do przedszkola, a także współpracy z kolegami.
W ciągu całego roku szkolnego większość dzieci uczy się w towarzystwie rówieśników. W ramach wysokiej jakości programu wczesnego nauczania dzieci są wprowadzane w zachowania wymagane do pomyślnego uczestnictwa w zajęciach w klasie szkolnej. Bardzo ważne jest zachęcanie pedagogów wczesnego dzieciństwa do prawdziwego poznania swoich uczniów i każdego z ich konkretnych zainteresowań, a niepubliczne przedszkole Pniewy odpowiada na potrzeby swoich małych podopiecznych. Kiedy nauczyciele interesują się potrzebami dzieci, ta relacja może naprawdę pozytywnie wpływać na uczniów na co dzień i budować większe zaufanie, a badania kiedy dzieci czują się komfortowo i ufają otaczającym je ludziom, uczą się szybciej, chętniej i skuteczniej.