Porady dotyczące marketingu mobilnego, które każdy musi wiedzieć

Porady dotyczące marketingu mobilnego, które każdy musi wiedzieć

Dzisiaj ludzie robią więcej, niż moglibyście marzyć ze swoimi telefonami komórkowymi.

Smartfony stają się coraz bardziej popularne, a ich możliwości rosną niemal równie szybko. Jeśli prowadzisz firmę, musisz zbadać, jak sprawić, by te coraz powszechniejsze telefony działały dla Ciebie.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójny przekaz swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Daj swoim subskrybentom możliwość rezygnacji z otrzymywania Twoich SMS-ów. Format Twoich wiadomości powinien automatycznie zawierać zestaw instrukcji lub zdanie „opt-out”. Musisz użyć słów, które przekażą wiadomość, aby mogli wydostać się z twoich wiadomości. Obejmuje to słowa takie jak „ANULUJ SUBSKRYPCJĘ” i „STOP”.Zintegruj marketing mobilny z innymi rodzajami marketingu. Mobilność działa najlepiej w połączeniu z innymi rzeczami, takimi jak druk, telewizja, radio i występy na żywo. Pamiętaj, aby zintegrować z drukiem kody kreskowe 2D lub kody szybkiej odpowiedzi, aby zwiększyć ruch w witrynie mobilnej. Porady dotyczące marketingu mobilnego, które każdy musi wiedzieć

Masz nieskończone możliwości.Zrozum, że marketing mobilny jest niezbędny dla Twojej firmy.

Musisz mieć bezpośrednią metodę komunikacji z klientami, a marketing mobilny to natychmiastowy sposób na zrobienie tego. Skonfigurowanie marketingu mobilnego to także świetny sposób, aby naprawdę zrozumieć, czym interesują się Twoi klienci i jak to zrobić.Spraw, aby Twoja witryna była łatwo dostępna na urządzeniach mobilnych. Chociaż możesz wiedzieć, że Twoja witryna działa na większych komputerach i tabletach, musisz mieć pewność, że będzie działać również na telefonach komórkowych. Przetestuj go za pomocą własnego urządzenia mobilnego, aby zobaczyć, jak sobie radzi, i wprowadzić niezbędne zmiany.Daj innym znać, że oferujesz marketing mobilny w każdy możliwy sposób. Mówiąc o tym na swoim blogu, stronie internetowej i forach, poinformujesz klientów o programie i dostarczysz im informacji, których potrzebują, aby wziąć udział. Korzystaj z sieci społecznościowych, aby przyciągnąć klientów, oferując specjalne oferty dostępne tylko za pośrednictwem programu mobilnego.Jeśli masz wiele osób pracujących w Twojej firmie nad marketingiem mobilnym, ważne jest, aby każda osoba rozumiała plany i cele Twojej firmy, aby wszyscy pracowali na tej samej stronie. Twój zespół powinien być wystarczająco kompetentny, aby nie narażać Twojej firmy na kłopoty, jeśli klient zada pytanie.Upewnij się, że Twoja witryna i/lub reklamy są spójne w wielu formatach. Nie każdy element technologii mobilnej jest taki sam, więc będziesz musiał dostosować się do nich wszystkich. Nie ma nic gorszego niż ciężka praca nad kampanią mobilną tylko po to, by dowiedzieć się, że osoby korzystające z określonego typu mobilnego systemu operacyjnego mają problem z dostępem do niego.Stworzenie legalnego biznesplanu to dobry pomysł w przypadku marketingu mobilnego. Tylko dlatego, że urządzenia mobilne są małe, z pewnością nie oznacza to, że Twoje zadanie będzie łatwe. Upewnij się, że robisz wszystko, co w Twojej mocy, aby wstępnie zaplanować całą kampanię, od jej powstania do hipotetycznego rezultatu, który chcesz objąć wszystkimi aspektami.To tylko kilka sposobów, dzięki którym możesz wykorzystać wszechobecność smartfonów na swoją korzyść jako właściciel firmy. Posiadanie strategii marketingowej przyjaznej telefonowi jest dziś takie samo, jak strategia marketingu internetowego dziesięć lat temu. Marketing mobilny to rozwijająca się dziedzina. Jeśli zajmiesz się tym teraz, możesz zacząć zbierać nagrody o wiele szybciej.